سخن سردبير: صبح ظهور نزدیک است

چاپ

اربعین حسینی(ع) فرا می رسد و کاروان دل شکسته ولی سرفراز اسیران نینوا به سوی قتلگاه شهیدان ره می پوید.
در چهره کاروانیان حرنی عزت مند مشهود است . عزتی که از سر آزادگی و تعهد ، جهاد و ظلم ستیزی ،ایثار و از خود گذشتگی ،غیرت و وفاداری ،صفا و جوانمردی و پافشاری بر معنویت دینی به دست آمده است.مگر نه این که است که اسلام بر پایه مکارم اخلاق استوار گشت و سید و سالار شهیدان برای اصلاح دین و احیای ارزش های انسانی از جان شیرین گذشت و ابراهیم وار بر بت زمانه تاخت و خاندان خویش را به زنجیر اسارت سپرد . اکنون این کاروان عزت مندانه به کربلا باز می گردد تا رسالت خویش را به اتمام رساند. آری فرهنگ حسینی(ع) باید در تاریخ شیعه پایدار بماند و چه امانت دار خوبی است این تاریخ. هزار سیصد وبیست چهار سال می گذرد و پیرمردی عارف ، عارفی حکیم و حکیمی فقیه بدون عِدِه ای و عُدِه ای بیرق حسینی(ع) بردوش قیام می کند و یاران وی شهادت و اسارت را به جان می خرند و اربعین در اربعین به سوگ یاران خویش می نشینند و در سایه این پایداری انفجاری از نور پدید می آید که خفاشان شب پرست را یارای دیدن آن نیست.
اکنون دشمن زخم خورده مأیوس و در مانده ، درنده خویی آغاز می کند و به هر سوی پنجه می اندازد و یاران عاشورایی این نهضت حسینی(ع) بار دیگر صفوف خویش را فشرده تر ساخته و به ندای وحدت ولی امر خویش گوش جان می سپارند بی توجه به حب و بعض های دنیوی ، به پاداش اخروی خویش می اندیشند و « نور علی نوری » می آفرینند. عزتی بر می آید که پوزه یزیدیان را بر خاک ذلت مالیده و ندای عزت اسلام در سراسر جهان هستی طنین انداز می گردد و ایران شیعه را بر بال ملائک می نشاند و مسلمین در می یابند که غنچه مقاومت اسلامی در تلالو نور « لااله الاالله » به گُل می نشیند و این گونه است که در سی امین سال پیروزی انقلاب خمینی کبیر ، غُنچه مقاومت در غزه و
لُبنان به گُل نشسته و فجر پیروزی به جهانیان رخ می نمایدو سفیر امید فضا را تسخیر می کند. اکنون باید پر توان تر از گذشته سرود خدمت سر دهیم و بر ارزش ها و اصول انقلاب پای فشاریم و بر ظلم بتازیم و از مظلوم دفاع کنیم زیرا که :
«صبح ظهور نزدیک است»

.