﻿<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>بانک مرکزی ارز زائراني كه به عتبات مشرف نشوند را پس میگیرد</title>
		<description>مباحثه بانک مرکزی ارز زائراني كه به عتبات مشرف نشوند را پس میگیرد</description>
		<link>http://shamsa.ir/specialnews/2507-1392-05-22-04-36-35</link>
		<lastBuildDate>Tue, 23 Jun 2026 12:54:25 +0330</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="http://shamsa.ir/component/jcomments/feed/com_content/2507/10" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>سيد محمود نوشادي نوشته:</title>
			<link>http://shamsa.ir/specialnews/2507-1392-05-22-04-36-35#comment-588</link>
			<description><![CDATA[باعرض سلام وقبولي عبادات 1- باتوجه به وضع كنوني كشور وتحريم ومشكلات ارزي نيازي به ارائه ارز به زائرين مكه مكرمه وعتبات نيست. 2- بيش از 90درصد زائرين وعوامل دريافت ارز را نوعي كسب ودرآمد دانسته وبه هر مغازه و دوره گرد مراجعه نموده ولحظه به لحظه از قيمت ارز مطلع شده واز نوسانات ارز در صورت پائين آمدن نگران مي شوند. 3- خواسته يا ناخواسته با خريد وسايل چيني و......ارزقابل توجهي كه حدود 2 ميليون نفر زائربين 200الي300دلارمي گيرندرااز كشور خارج مي كنيم. 4-از همه مهمتر بيشترين وقت صرف بازارگردي ودوري از معنويات سفر مي شود واز زيارات ونمازهاي واجب ومستحب به دورند. باتشكر]]></description>
			<dc:creator>سيد محمود نوشادي</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Aug 2013 08:10:55 +0330</pubDate>
			<guid>http://shamsa.ir/specialnews/2507-1392-05-22-04-36-35#comment-588</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
