• امروز جمعه 14 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار ویژه طرح ویژه پلیس عراق برای حمایت از زوار حسینی (ع)
     
     
     
     

    طرح ویژه پلیس عراق برای حمایت از زوار حسینی (ع)

    نامه الکترونیک چاپ

    مدیر روابط عمومی فرماندهی پلیس کربلا از ایجاد طرح ویژه امنیتی برای حمایت زوار حسینی در روز عاشورا خبر داد و گفت: یک‌هزار پلیس و 13 هزار کمک‌یار پلیس در این طرح حضور دارند و هواپیماهای ارتش عراق در این طرح برای مراقبت از صحراهای اطراف کربلا حضور خواهند داشت.
    سرگرد علاء الغانمی علت همراهی هواپیماهای ارتش عراق را با هدف جلوگیری از پرتاب خمپاره و موشک به سمت کربلا عنوان کرد و افزود: در این طرح کربلا به 5 قسمت تقسیم می‌شود و تمام شاخه‌های پلیس از جمله نیروهای ضدشورش، نیروهای ویژه رودخانه، راهنمایی و رانندگی، سگ‌های پلیس و ... حضور خواهند داشت.
    در همین حال، حامد صاحب رئیس کمیته امنیتی استان کربلا از اقدامات امنیتی در مراکز شلوغ و مزدحم کربلا در روز عاشورا خبر داد و گفت: مراسم موسوم به «رکضة طویریج» که توسط اهالی کربلا برگزار می‌شود مورد حمایت نیروهای امنیتی خواهد بود.
    مراسم موسوم به «رکضة طویریج» که توسط اهالی کربلا برگزار می‌شود از سال 1885 تاکنون در کربلا برگزار می‌شود که در آن مردم کربلا در روز عاشورا پس از قرائت مقتل حسینی(ع) هروله کنان به سمت حرم امام حسین(ع) حرکت می‌کنند.

    دوشنبه 90/9/7

    ساعت : 11:47