• امروز يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار ویژه اخبار خبر ویژه ظرفیت کاروانهای هشت شبه به عراق افزایش یافت
     
     
     
     
    كشور عراق

    ظرفیت کاروانهای هشت شبه به عراق افزایش یافت

    نامه الکترونیک چاپ
    4.0/5 (1 vote)

    نماینده سازمان حج و زیارت ایران در عراق گفت: ظرفیت کاروانهای هشت شبه در عراق افزایش یافته است.
    "خانی" روز یکشنبه در نشست مشترک مدیران ثابت و راهنما و روحانیون و مداحان کاروانهای زیارتی در نجف اشرف افزود: در این برنامه تعداد کاروانهای مذکور از پنج شب به 15 شب افزایش یافته است.
    وی گفت: برای پاسخ به تقاضای برخی از زائران جهت اقامت بیشتر در سامرا و کاظمین و زیارت در این دو شهر زائران می توانند از تهران این برنامه را پیش بینی و اقدام به سفر کنند.
    وی گفت: زائران در قالب این سفر یک شب در کاظمین اقامت و فردا به سامرا رفته پس از زیارت چندساعته شب را برای اقامت به بغداد خواهند رفت.
    وی کمبود هتل در کاظمین را علت اصلی انتقال برخی از زائران به بغداد عنوان کرد و گفت: روند ایجاد هتل در کاظمین در حال افزایش است و ظرف یکسال آینده این مشکل نیز برطرف می شود.
    وی خاطرنشان ساخت: این در حالی است که ظرفیت فعلی هتل ها در کاظمین از 26 هتل هم اکنون به 50 تا 60 هتل افزایش یافته اما باز هم ظرفیت کم است.
    خانی بر برگزاری فریضه نماز در اول وقت توسط کاروانها تاکید کرد و اظهار داشت: اگر نماز زائری در سفر به عراق قضا شود در هر شرایطی مدیر مقصر است.
    نماینده سازمان حج و زیارت ایران در عراق خطاب به مدیران و مسوولان کاروانها تاکید کرد: طوری به زائران خدمت کنید که مدیون زائر نشوید.
    روزانه قریب 80 کاروان زائر ایرانی وارد نجف اشرف می شود.

    دوشنبه 90/10/12

    ساعت : 14:07

    منبع : حج

     Report