• امروز جمعه 7 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار ویژه ثبت نام سفرهای تابستانی عتبات عالیات از امروز آغاز شد
     
     
     
     

    ثبت نام سفرهای تابستانی عتبات عالیات از امروز آغاز شد

    نامه الکترونیک چاپ

    مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز نام نویسی سفرهای تابستانی عتبات عالیات از ساعت 9 صبح امروز سه شنبه دهم تیرماه 1393 خبر داد.

     

    محسن نظافتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت شمسا گفت: مشتاقان زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که مایلند ازتاریخ 93/04/21 لغایت 93/07/04  بصورت هوایی به عتبات عالیات اعزام شوند، می توانند از ساعت 9 صبح امروز سه شنبه دهم تیرماه برای ثبت نام در کاروان ها اقدام نمایند.

    وی افزود: استثنائاً در این دوره از اعزام های عتبات پیش ثبت نام انجام نخواهدگرفت و ثبت نام قطعی متقاضیان تنها از طریق مراجعه به دفاتر مجاز خدمات زیارتی و یا ثبت نام خانگی با مراجعه به سایت www.atabat.org.ir قابل انجام خواهد بود.

    مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت بیان کرد: ثبت نام های این دوره سفرهای عتبات عالیات از امروز آغاز و تا تکمیل ظرفیت گروه های اعزامی به عتبات ادامه خواهد داشت.

    نظافتی  از توقف اعزام های عتبات در نیمه اول ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: هرساله به منظور امکان بازسازی هتل ها و دیگر بخش های خدمت رسانی در ١۵روز نخست ماه مبارک رمضان اعزام به عتبات متوقف میشود.

    شايان ذكر است، مهندس سعيد اوحدي رييس سازمان حج وزيارت، چند روز پيش در نشست خبري گفت: تا برقراري صددرصد شرايط امنيتي زيارت كاظمين در برنامه سفر عتبات قرار داده نخواهد شد و سامرا نيز بدلايل امنيتي چند سالي است كه از برنامه سفر حذف شده است.

    رئيس سازمان حج و زيارت اعلام كرد: هزينه اعزام‌هاي هوايي عتبات در دوره‌هاي گذشته يك ميليون و ۲۲۳ هزار تومان تا يك ميليون و ۴۳۳ هزار تومان بوده كه اين ميزان در دوره جديد اعزام‌ها به يك ميليون و ۱۳۰ هزار تونان تا يك ميليون و ۳۱۲ هزار تومان كاهش يافته است.

    وي با بيان اينكه بسته‌هاي سفر دو و سه روزه در دور جديد اعزام‌هاي عتبات گنجانده شده است، از سفرهاي ويژه ۱۲ روزه عتبات در ماه مبارك رمضان با هزينه ۲۰ تا ۲۵ درصد ارزانتر خبر داد.