• امروز دوشنبه 5 آذر 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار ویژه پیام تبریک مدیر عامل شرکت شمسا به مناسبت فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
     
     
     
     

    پیام تبریک مدیر عامل شرکت شمسا به مناسبت فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

    نامه الکترونیک چاپ

    ناصر خدرنژاد مدیر عامل شرکت مرکزی دفاتر خدمات زیارتی سراسر ایران(شمسا) در پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی تلاشگران این عرصه، به خصوص روابط عمومی های فعال در حوزه خدمت رسانی به زائران ائمه اطهار تبریک گفت.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت شمسا ناصر خدرنژاد مدیر عامل شرکت مرکزی دفاتر خدمات زیارتی سراسر ایران (شمسا) در پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی تلاشگران این عرصه، به خصوص مدیران و کارکنان روابط عمومی سازمان حج و زیارت، بعثه مقام معظم رهبری،هیئت پزشکی سازمان حج و زیارت و دفاتر مرکزی کارگزاران زیارتی سراسر کشور تبریک گفت.

    متن پیام به شرح ذیل می باشد:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    اطلاع رسانی دقیق، صحیح و هنرمندانه به مردم درباره کارهای انجام شده کاملاً ضروری است و باید در این زمینه فعالیت بیشتری صورت گیرد.                          مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

    معتقدیم دین مبین اسلام و پیامبر اعظم و اولیاء مکرم اسلام ناب محمدی، اصول روابط ‌و ارتباطات انسانی و بشری را برای جوامع بشری به ارمغان آوردند و امروز امانت‌داران این هدیه الهی كه وظیفه ترویج و توسعه آن آموزه‌ها را دارند یقیناً نزد خالق هستی و ملل دنیا از جایگاه ارزنده و شایسته‌ای برخوردار می‌باشند.

    یقینا اگر ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزش های جامعه بنا و پی ریزی گردد ، می تواند عمده ترین عامل توسعه انسانی باشد.

    روابط عمومی‌ها به عنوان یک ابزار مدیریتی، حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان وجامعه هستند به گونه‌ای که مسوولیتی خطیر درفرآیند تصمیم‌گیری مدیران ،شناخت افکار عمومی  و توسعه را بر عهده دارند. و قطعا با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر می شوند و گسترش دهنده ی ژرفای معنای عمیق انسانی خواهند بود.

    اینک بهانه‌ای فرارسیده است تا باردیگر یادآور شویم، نمادهای توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که ماموریت انجام آن بر عهده روابط عمومی سازمان‌ها است.

    بر خود لازم می دانم فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی و ارتباطات را به تمامی مشعل داران فروزان توسعه ارتباطی، به خصوص مدیران و همکاران عزیز در روابط عمومی شرکت شمسا، سازمان حج و زیارت، بعثه مقام معظم رهبری، هیئت پزشکی سازمان حج و زیارت،دفاتر مرکزی کارگزاران زیارتی سراسر کشور و سایر دستگاه های مختلف مرتبط با امر خطیر خدمت رسانی به زائران ائمه اطهار تبریک و تهنیت عرض نموده و برای آنها در مسیر دشوار مهندسی راهبری، توسعه و تحقق همه جانبه ارتباطات اجتماعی و غلبه بر کاستی ها و مشکلات این راه خطیر، موفقیت روزافزون آرزو دارم.

     

    ناصر خدرنژاد

    مدیر عامل