• امروز شنبه 29 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار ویژه آغاز ثبت‌نام اعزام به عتبات در ماه رمضان از روز پنجشنبه
     
     
     
     

    آغاز ثبت‌نام اعزام به عتبات در ماه رمضان از روز پنجشنبه

    نامه الکترونیک چاپ

    مدیر کل عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ثبت‌نام اعزام زائران عتبات در ماه رمضان از روز پنج‌شنبه ۷ خردادماه آغاز می‌شود، گفت: هزینه‌های این سفر بین یک میلیون و ۵۹۰ هزار تومان تا دو میلیون ۸۱۰ هزار تومان خواهد بود.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت شمسا به نقل از خبرگزاری فارس محسن نظافتی درباره اعزام زائران به عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان گفت: زمان ثبت‌نام از روز پنج‌شنبه 7 خردادماه سال جاری از طریق پایگاه اینترنتی www.atabat.org.ir آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات کارت ملی خود در این سامانه ثبت‌نام اولیه را انجام دهند.

    مدیر کل عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت افزود: این اعزام‌ها از اول ماه مبارک رمضان به دو صورت هوایی و زمینی در بسته‌های 14 شبه و 23 شبه صورت می‌گیرد و و تا 26 ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد که تمام ثبت‌نام کنندگان بدون قرعه کشی اعزام می‌شوند.

    وی با بیان اینکه تمام جزئیات سفر از قبیل تاریخ اعزام، نوع اعزام و قیمت آن در پایگاه مذکور آمده است، گفت: متقاضیان پس از ثبت‌نام موقت برای قطعی کردن ثبت‌نام خود باید با آژانس‌های مسافرتی و کارگزاری‌های مجاز مراجعه کنند.

    مدیر کل عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت اعلام کرد: هزینه سفر به صورت زمینی یک میلیون و 590 تا یک میلیون و 685 هزار تومان برای بسته‌های 14 شبه و دو میلیون و 320 هزار تومان تا دو میلیون 470 هزار تومان برای بسته‌های 23 شبه در نظر گرفته شده است.

    نظافتی خاطر نشان کرد: برای بسته‌های 14 شبه هوایی نیز رقم یک میلیون و 934 هزار تومان تا دو میلیون و 23 هزار تومان پیش بینی شده است و برای 23 شبه هوایی نیز دو میلیون 660 هزار تا دو میلیون 810 هزار تومان در نظر گرفته شده است.