• امروز شنبه 29 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار ویژه دیدار مدیر عامل شرکت شمسا با نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق
     
     
     
     

    دیدار مدیر عامل شرکت شمسا با نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق

    نامه الکترونیک چاپ

    ناصر خدرنژاد مدیر عامل شرکت شمسا که به همراه جمعی از مدیران شرکت جهت بازدید از ستادهای عملیات شرکت شمسا در عراق و برنامه ریزی برای افزایش کیفیت خدمت رسانی به زائران، به عراق سفر کرده است امروز با حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني دیدار و گفتگو کرد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت شمسا ناصر خدرنژاد که به همراه جمعی از مدیران شرکت شمسا جهت بازدید از ستادهای عملیات شرکت شمسا در شهرهای کاظمین،نجف،کربلا و برگزاری جلساتی با مسئولین مستقر در عراق برای افزایش سطح کیفیت خدمات رسانی به زائران به عراق سفر کرده است پیش از بازگشت به ایران با حضور در بعثه مقام معظم رهبری با حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق دیدار و گفتگو کرد.

    مدیر عامل شرکت شمسا در این دیدار ضمن بیان گزارش کوتاه از عملکرد شرکت شمسا پس از تصدی وی به عنوان مدیرعامل به بیان برنامه ریزی های در حال انجام برای افزایش سطح کیفیت خدمات رسانی به زائران توسط شرکت شمسا پرداخت.

    در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني نیز ضمن تقدیر و تشکر از نحوه خدمات رسانی به زائران توسط شرکت شمسا به بیان نقطه نظرات خویش جهت بالا بردن سطح کیفیت خدمات رسانی به زائران پرداخت.

    در ادامه گزارش تصویری این دیدار را مشاهده خواهید کرد: