عصر حاضر را عصر ارتباطات و تبادل اطلاعات نامیده اند. رشد روز افزون وسایل ارتباط جمعی نوشتاری و الکترونیکی و افزایش توان ارتباط از طریق سیستم های مخابراتی خصوصاً گسترش شبکه های اینترنتی و ماهواره ای را می توان علت این نامگذاری دانست. از سوئی این عصر را عصر شرکت های مشتری مدار نیز لقب داده اند.شرکت هائی که به دنبال برنامه دراز مدت برای سوددهی کار خود هستند به نوعی سعی در جلب رضایت مشتریان خود ازطریق ارائه خدمات بهتر و آسانتر و سپس ارائه چهره ای واقعی و شفاف به مخاطبان خود می باشند. اکنون که به حول و قوه الهی و نظر مثبت مسئولین محترم سازمان حج وزیارت و در راستای اجرای اصل 44 و سند چشم انداز بیست ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شرکت مرکزی دفاتر خدمات زیارتی سراسر ایران(شمسا) عهده دار امر خدمت رسانی به زائرین عتبات عراق و سوریه شده است، وجود یک مجرای ارتباطی و اطلاع رسانی برای ارتباط با مخاطبان محترم ضروری به نظر می رسد. لذا تا زمان اخذ مجوز قانونی انتشار نشریه زیارت، شرکت شمسا اقدام به انتشار نشریه داخلی شمسا نموده است تا این خلاء ارتباطی را مرتفع نماید. انشاالَله پس از اخذ مجوزهای لازم نشریه زیارت به دو روش الکترونیکی و نوشتاری در اختیار همکاران ارجمند،زائرین گرامی و عموم هموطنان قرار خواهد گرفت.
از کلیه همکاران گرامی، خوانندگان ارجمند و صاحب نظران اندیشمند تقاضا می شود با راهنمایی مشفقانه خویش ما را در ادامه مسیر یاری فرمایند.
سردبیر
سخن سردبیر
افزودن نظر