• امروز شنبه 15 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار متفرقه ‌تشکیل دفتر حج و زیارت به دستور رئیس جمهور در ورامین
     
     
     
     

    ‌تشکیل دفتر حج و زیارت به دستور رئیس جمهور در ورامین

    نامه الکترونیک چاپ

    به گزارش شمسا، همزمان با دور چهارم سفر رئیس جمهور به شهرستان ورامین محمود احمدی‌نژاد 29 آذر ماه سال 90 به این شهرستان سفر کرد.

    آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در این سفر طی نامه‌ای از رئیس جمهور خواست دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در شهرستان ورامین تشکیل شود.
    پیرو این درخواست محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور اسلامی ایران طی نامه‌های مشابهی به سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و لطف‌الله فروزنده دهکردی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور دستور تشکیل این دفتر در ورامین را صادر کرد.
    در نامه‌ای که از سوی دفتر رئیس جمهور به این دو تن صادر شده آمده است:
    به گزارش فارس، نامه شماره 100/1500 مورخ 1390/09/29 امام جمعه محترم ورامین (تصویر پیوست) در ارتباط با درخواست تشکیل دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در ورامین به استحضار ریاست محترم جمهوری رسید،‌ در پی‌نوشت تاکید شد:
    جناب حسینی
    جناب فروزنده
    حتما اقدام و اعلام نتیجه نمایید.
    این گزارش حاکی است، در محدوده شهرستان‌های ورامین، پاکدشت، گرمسار و پیشوا با جمعیت بیش از یک و نیم میلیون نفر دفتر حج و زیارت وجود نداشته و مردم مجبورند برای انجام امور حج و زیارت خود به تهران بروند و این امر علاوه بر افزودن بر بار ترافیک و آلودگی هوای پایتخت سبب ایجاد سختی برای این عزیزان شده و مغایر خدمت‌رسانی مناسب است.
    پنجشنبه 91/3/11

     

    ساعت : 10:26