• امروز جمعه 31 فروردين 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار متفرقه بازگشت زوار عتبات عالیات از مرز خسروی ممنوع است
     
     
     
     

    بازگشت زوار عتبات عالیات از مرز خسروی ممنوع است

    نامه الکترونیک چاپ

    سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: بازگشت زائران ایرانی عتبات عالیات که برای شرکت در مراسم اربعین حسینی به عراق سفر کرده اند، از مرز بین المللی خسروی با توجه به بسته بودن این مرز به کشور ممنوع است.

     

    یاور محمدی افزود: با توجه به هماهنگی های انجام شده زائران عتبات عالیات از هر مرزی که به عراق رفته اند، باید از همان مسیر نیز به کشورمان باز گردند.

     

    وی تصریح کرد: زائرانی که از مرزهای شلمچه، مهران و چزابه به قصد کشور عراق خارج شده اند، طبق قانون نمی توانند از مرز خسروی برای بازگشت به کشورمان استفاده کنند.

    محمدی اظهار کرد: سفر به عتبات عالیات در کشور عراق از مرز رسمی و بین المللی خسروی از اواسط خرداد امسال متوقف شده است، بنابراین امکان تردد (رفت و برگشت) به شهرهای مذهبی عراق از این مرز وجود ندارد.

    در 24 ساعت گذشته برخی محافل خبری به نقل از استاندار ایلام و فرماندار مهران، از امکان بازگشت زائران ایرانی عتبات عالیات از طریق مرز خسروی روی خروجی های خود منعکس کردند در حالیکه این مرز بسته است.

    تاریخ انتشار:92/10/4 - 10:44

    .