• امروز جمعه 31 فروردين 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار عراق زائران عتبات عالیات احادیث ائمه اطهار را به عنوان سوغات با خود ببرند
     
     
     
     

    زائران عتبات عالیات احادیث ائمه اطهار را به عنوان سوغات با خود ببرند

    نامه الکترونیک چاپ

    سخنران حرم مطهر حضرت امیرمومنان علی ابن ابیطالب (ع) روایات و احادیث ائمه اطهار (ع) را متعلق به همه زمانها دانست و از زائران حرم علوی خواست این احادیث را به عنوان سوغات با خود ببرند.
    سخنران حرم مطهر حضرت امیرمومنان  علی ابن ابیطالب (ع) روایات و احادیث ائمه اطهار (ع) را متعلق به همه زمانها دانست و از زائران حرم علوی خواست این احادیث را به عنوان سوغات با خود ببرند.
    به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به کربلای معلی ،  حجت الاسلام "میرکریمی" روز یکشنبه در ایین سخنرانی بعثه مقام معظم رهبری در رواق ابی طالب (ع) در جمع زایران ایرانی عتبات عالیات افزود: زائران با آشنایی با احادیث و روایات ائمه بصیرت و معرفت خود را نسبت به ائمه اطهار قوی تر کنند.
    وی از زائران خواست تا زندگی چهارده معصوم (ع) را نصب العین خود قرار داده و با داشتن کتابهای مربوط به زندگی ائمه خود را با این بزرگان هماهنگ کنند.
    سخنران حرم علوی سالروزولادت با سعادت حضرت امام موسی کاظم (ع) را تبریک گفت و اظهار داشت: حضرت امام موسی کاظم (ع) در سال 1128 هجری قمری بدنیا امد.
    وی گفت: همچنین بنا به روایات اعراب شیعه هفتم صفر سالروز شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) است و به همین مناسبت امروز حوزه های علمیه در نجف تعطیل و برنامه های عزاداری برگزار می شود.
    مراسم سخنرانی بعثه مقام معظم رهبری در حرم علوم صبح ها بعد از نماز  در روان ابی طالب برگزار می شود.

    یکشنبه 90/10/11

    منبع : حج