• امروز جمعه 7 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار عراق طومار تشکر آمیز شرکت های عراقی از ریاست سازمان حج و زیارت: اعتراضات و دعواهای شدید گذشته به پیام تشکر تبدیل شد./جلوه دیگری از مدیریت ایرانی در عتبات
     
     
     
     

    طومار تشکر آمیز شرکت های عراقی از ریاست سازمان حج و زیارت: اعتراضات و دعواهای شدید گذشته به پیام تشکر تبدیل شد./جلوه دیگری از مدیریت ایرانی در عتبات

    نامه الکترونیک چاپ

    در سال گذشته انبوه بدهی های شرکت شمسا به شرکت های همکار و خدماتی طرف قرارداد عراقی از یک سو و نابسامانی چرخه مدیریت در عراق از سوی دیگر مشکلات متعددی را برای  زائران و همچنین سازمان حج و زیارت فراهم ساخته بود.

     

     

    از طرفی تشدید تحریم های اقتصادی کمبود ارز و معضل انتقال آن می رفت تا این وضعیت را به یک بحران تمام عیار تبدیل کند .زیرا اعتراضات و خشم عوامل و مدیران شرکت های عراقی با آن شرایط امنیتی می توانست پیامدهای جبران ناپذیری را بدنبال داشته باشد.
    اما با لطف و عنایت خداوند متعال و استمداد از انفاس قدسیه ائمه اطهار(ع) و در تدبیر جناب آقای دکتر موسوی ریاست محترم سازمان حج و زیارت در محورهای مختلف برای مدیریت بحران پیش آمده کارساز شد.گام نخست اصلاح بدنه مدیریتی شرکت شمسا در عراق براساس نگاه جدید حاکم بر مدیریت سازمان بود که فضای تازه ای برای خدمت و تلاش بیشتر فراهم ساخت.دوم ارائه پیشنهاد اعزام متمرکز استانی زائران عتبات با قیمتی کمتر از تورهای زیارتی شمسا که  فضای رقابتی مثبت میان شمسا و شرکت های استانی را دامن زد و در سایه آن شرکت شمسا جهت همراهی با جریان تحولات جدید مجبور به چابک سازی فرایندها و اصلاح آسیب ها نمود .در کنار این دو محور نظارت و پیگیری های جدی و مستمر ریاست سازمان از رهگذر اعزام بازرسان ویژه و کنترل فعالیت ها توانست در کوتاه ترین مدت فضا را بکلی دگرگون و دستاوردهای مهمی را در پی داشته باشد .در پی برگزاری جلسات متعدد رییس سازمان و مدیران مربوطه با بانک های عامل و تامین ارز لازم در عرض مدت 2 ماه بدهی 95 میلیون دلاری شمسا به شرکت های عراقی به حد صفر رسید.طرف ایرانی در انتخاب شرکت ها و نوع خدمات در قراردادها و نشست های مشترک در موضع اقتدار قرار گرفت و دیگر امروز شرکت های عراقی بجای تهدید و فضا سازی در رسانه های معلوم الحال طومار تقدیر و تشکر برای مسئولین ایرانی می نگارند و در میدان جلب رضایت ایرانیان از یکدیگر سبقت می گیرند.در همین راستا عین نامه مشترک 9 شرکت مادر خدماتی عراقی بعنوان رییس سازمان حج و زیارت جهت اطلاع منتشر می گردد.
    تتقدم الشریکات السیاحیة معکم بالشکر الجزیل و التقدیر للدعم الدائم و التعاون التام مع الشرکات و السعی الحثیث لذفع المبالغ المستحقة للشرکات و الفنادق ،راجین من الله عزوجل ان یوفقهم لخدمة زوار امیرالمومنین (ع).
    شرکة قصر المصطفی للسفر و السیاحة،شرکة بیارق النجف للسفر و السیاحة،شرکة الصادق الامین للسفر و السیاحة،شرکة بلاد الشمس للسفر و السیاحة،شرکة نورالهدی للسفر و السیاحة،شرکة بحر النجف للسفر و السیاحة،شرکة الناصرللسفر و السیاحة،شرکة فیروز للسفر و السیاحة،شرکة السنونو للسفر و السیاحة
    شرکت های گردشگری عراقی بالاترین مراتب سپاس را بابت پیشتیبانی مستمر و همکاری کامل با این واحدها و تلاش مشوقانه در راستای پرداخت هزینه های لازم و حقوق شرکت ها و هتل ها را تقدیم شما می کنند .از خداوند متعال خواهانیم تا شما را در جهت خدمت بیشتر به زائران حضرت امیرالمومنین (ع) موفق بدارد.

    تاریخ انتشار:92/4/9 - 10:35