• امروز پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار عراق تاكنون زائران ايراني بين كشته شدگان كربلا نبوده‌اند
     
     
     
     

    تاكنون زائران ايراني بين كشته شدگان كربلا نبوده‌اند

    نامه الکترونیک چاپ

    به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از سايت دانشجو، مسعود اخوان درباره آخرين اخبار انفجار رخ داده در حومه شهر كربلا اظهار داشت: اين انفجار ساعتي پيش در منطقه‌اي به نام «مصيب» كه در ۴۰ كيلومتري كربلا رخ داده است

     

     

    بر اثر اين انفجار ۳۰ نفر كشته و ۴۰ نفر ديگر زخمي شدند. يك عامل انتحاري نيز امروز خود را در داخل مسجدي در جنوب بغداد منفجر كرد كه در آن هفت نفر كشته شدند.

    وي با تأكيد بر اينكه هيچ انفجاري در داخل شهر كربلا رخ نداده است، گفت: در اين انفجار هم هيچ زائر ايراني آسيب نديده است.

    اين در حالي است كه منابع امنيتي عراق اعلام كردند كه امروز انفجار مهيبي در كربلاي معلي رخ داد كه در پي آن ۷۰ نفر كشته و زخمي شدند.

    بنا به اين گزارش، بر اثر اين انفجار ۳۰ نفر كشته و ۴۰ نفر ديگر زخمي شدند. يك عامل انتحاري نيز امروز خود را در داخل مسجدي در جنوب بغداد منفجر كرد كه در آن هفت نفر كشته شدند.

    يك خودروي بمب گذاري شده نيز در مقابل ساختمان سازمان امنيتي اربيل عراق منفجر شده است و پس از اين انفجار درگيري‌هاي شديدي ميان نيروهاي امنيتي و تروريست‌هاي مهاجم صورت گرفت كه در اثر آن عامل انتحاري دوم كه قصد داشت خود را در داخل ساختمان منفجر كند به دست نيروهاي امنيتي كشته شد.

    طبق آخرين آمار واصله در پي اين درگيري‌ها تاكنون ۶تن كشته و ۳۸ تن ديگر زخمي شدند.

    تاریخ انتشار:92/6/8-15:21