• امروز سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار عراق توصيه سفير ايران در عراق براي سفر به عتبات
     
     
     
     

    توصيه سفير ايران در عراق براي سفر به عتبات

    نامه الکترونیک چاپ

    سفير جمهوري اسلامي ايران در عراق، درباره ايام محرم و سفر زائرين ايراني به عراق گفت: توصيه اصلي من اين است كه مردم تا جايي كه مي‌توانند با كاروان‌هاي مشخص مسافرت كنند و به سفر خود را با هماهنگي با سازمان حج و زيارت انجام دهند.

     

     

     

    حسن دانايي فر، سفير جمهوري اسلامي ايران در عراق، درباره ايام محرم و سفر زائرين ايراني به عراق گفت: توصيه اصلي من اين است كه مردم تا جايي كه مي‌توانند با كاروان‌هاي مشخص مسافرت كنند و به سفر خود را با هماهنگي با سازمان حج و زيارت انجام دهند.

    وي از زائران خواست كه از سفرهاي انفرادي خودداري كنند و اظهار داشت: برخي در اين ايام دل به دريا مي‌زنند و از مجاري غيرقانوني وارد عراق مي‌شوند كه مشكلات زيادي را براي خود و خانواده شان ايجاد مي‌كنند. هر ورود غير قانوني به عراق ۲ تا ۶ سال زنداني دارد.

    دانايي فر خاطرنشان كرد: انتظار داريم مردم با كاروان‌هاي شناخته شده و هماهنگي حج و زيارت وارد عراق شوند و انشاءالله مسئولين عراق نيز اقدامات لازم را براي امنيت زائرين فراهم مي‌كنند. اميدواريم اتفاقي نيافتد اما به هر حال عراق است و بايد اين واقعيت را پذيرفت و مراقبت‌هاي لازم را صورت داد.