• امروز جمعه 7 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار عراق اعزام تيم ۶۰ نفره متخصصان به عتبات در اربعين
     
     
     
     

    اعزام تيم ۶۰ نفره متخصصان به عتبات در اربعين

    نامه الکترونیک چاپ

    رييس جديد هيئت پزشكي حج جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت: يك تيم ۶۰ نفره متخصصان رشته‌هاي مختلف پزشكي براي عزيمت به عراق و ارائه خدمات به زائران اربعين آماده شده است.

     

    دكتر سيد علي مرعشي، رييس جديد هيئت پزشكي حج جمهوري اسلامي ايران در ديدار نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني گزارشي از فعاليت‌هاي صورت گرفته براي ارائه خدمات رساني به زائران عمره، تمتع و عتبات را ارائه كرد.

    وي گفت: پيگيري و اجراي رهنمودهاي نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت در خصوص تامين كادر پزشكي زنان، خدمات رساني به جانبازان و ارائه خدمات مناسب درماني و بهداشتي به زائران عتبات را به عنوان وظيفه اي شرعي و سازماني در دستور كار هيئت پزشكي قرار مي‌دهيم.

    مرعشي افزود: يك تيم ۶۰ نفره متخصصان رشته‌هاي مختلف پزشكي براي عزيمت به عراق و ارائه خدمات به زائران اربعين آماده شده است.

    رئيس هيئت پزشكي حج تاكيد كرد: با مساعدت‌ها و راهنمايي‌هاي بعثه مقام معظم رهبري ودر تعامل كامل با سازمان حج و زيارت، نسبت به ارائه خدمات پزشكي با كيفيت حداكثري و هزينه‌ها و نيروي انساني حداقلي اقدام خواهيم كرد.

    دكتر سيد علي مرعشي فوق تخصص جراحي عروق است و در سوابق كاري وي رياست بيمارستان‌هاي امام حسين (ع) و بوعلي تهران، رياست دانشكده پزشكي شهيد بهشتي و رياست بيمارستان حج در مدينه منوره به چشم مي‌خورد.(منبع :پایگاه اطلاع رسانی حج)