• امروز پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار عراق تشریح اقدامات بیمه و درمان برای زائران عتبات در اربعین حسینی
     
     
     
     

    تشریح اقدامات بیمه و درمان برای زائران عتبات در اربعین حسینی

    نامه الکترونیک چاپ

    سرپرست اداره كل امور عتبات عاليات سازمان حج و زيارت با بيان اينكه ۷ درمانگاه ثابت و دو درمانگاه سيار در ايام اربعين در عتبات فعاليت خواهد كرد، گفت: همه زائران ايراني كه در اين ايام اعزام مي‌شوند، تحت پوشش بيمه درمان هستند و خدمات درماني به صورت رايگان به آن‌ها ارائه خواهد شد.

     

     

    محسن نظافتي، سرپرست اداره كل امور عتبات عاليات سازمان حج و زيارت در گفت وگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از فعاليت ۷ درمانگاه ثابت و دو درمانگاه سيار در ايام اربعين در عتبات عاليات خبر داد.

    وي افزود: همه زائران ايراني كه در اين ايام اعزام مي‌شوند تحت بيمه درمان هستند و خدمات درماني به صورت رايگان به آن‌ها ارائه خواهد شد.

    اين مقام مسئول در سازمان حج، همچنين از ثبت اسامي تمامي زائران ايراني اعزامي به عتبات خبر داد و اظهار داشت: تمامي اسامي را داريم و همه زائران قابل شناسايي هستند و تحت پوشش بيمه درمان قرار دارند.

    وي با بيان اينكه در اين ايام تمامي زائران به صورت ساماندهي شده و گروهي از مرز خارج مي‌شوند، افزود: همه زائران تحت پوشش بيمه درمان قرار گرفته اند. بنابراين اگر اتفاقاتي رخ دهد و يا خداي نخواسته كسي دچار حادثه و يا مشكلي شود، تا سقف ۱۱۴ ميليون تومان ديه پرداخته مي‌شود.

    سرپرست اداره كل امور عتبات عاليات سازمان حج و زيارت، اظهار كرد: همچنين به زائران تا سقف ۱۵ ميليون هزينه بستري، ۱ ميليون تومان هزينه درمان سرپايي داده خواهد شد و اگر در عراق بستري شوند تا سقف ۲هزار دلار هزينه درمان داده خواهد شد.

    تاریخ انتشار:92/9/25 - 10:55