• امروز پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار عراق کمربندهای‌طبی انفجاری هدیه به‌زائران‌عتبات
     
     
     
     

    کمربندهای‌طبی انفجاری هدیه به‌زائران‌عتبات

    نامه الکترونیک چاپ

    فرمانده عملیات شهر بغداد درباره شیوه‌های گروه‌های تروریستی گفت که آنان برای اعمال تروریستی خود کمربندهای انفجاری به شکل کمربند طبی به زائران عتبات هدیه می‌دهند!

     

     

    سرتیپ «سعد معن» سخنگوی عملیات بغداد در بیانیه‌ای اعلام کرد بمب گذاری دیگ‌های غذا و قوطی‌های فلزی مواد غذایی و همچنین کتاب‌های دینی بمب‌گذاری شده از دیگر شیوه‌های تروریست‌ها برای اعمال تروریستی خود است. وی از شهروندان خواست به شایعات مغرضانه توجه نکنند و هنگام برخورد با عناصر مشکوک، دستگاه‌های امنیتی را آگاه کنند.

    این سخنگوی عملیات بغداد به زائران عتبات توصیه کرد از راه‌هایی که دستگاه‌های امنیتی مشخص کرده‌اند، تردد کنند و هنگام وقوع هر حادثه‌ای آرامش خود را حفظ و با دستگاه‌های امنیتی همکاری کنند. رییس سازمان حج و زیارت هم از زائران ایرانی عتبات عالیات خواست با توجه به سردی هوا پتو و لباس گرم همراه داشته باشند. سعید اوحدی افزود: با توجه به ازدحام جمعیت در کربلای معلی در ایام اربعین حسینی (ع) و وجود برخی مشکلات بهداشتی، به زائران ایرانی توصیه می‌شود پتو و لباس گرم همراه داشته باشند و از لباس و پتوهای اهدایی در عراق استفاده نکنند.

    تاریخ انتشار:92/9/26 - 13:59