• امروز شنبه 1 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار عراق 90 هزار زائر از ابتدای ماه محرم تاکنون از مرز شلمچه به کربلای معلی سفر کرده اند.
     
     
     
     

    90 هزار زائر از ابتدای ماه محرم تاکنون از مرز شلمچه به کربلای معلی سفر کرده اند.

    نامه الکترونیک چاپ

    فرماندار خرمشهر افزود: مرز شلمچه یکی از مرزهای مشترک ایران و عراق است و همه ساله شاهد حضور خیل مشتاقان زیارت عتبات عالیات در این منطقه هستیم.

     

     

    آقای حسینی گفت: در سالهای گذشته جمع کثیری از مشتاقان اباعبدالله (ع) برای زیارت و شرکت در آیین اربعین از مرز شلمچه به عراق سفر کردند که این تعداد امسال افزایش چشمگیری نشان می دهد.
    وی با بیان اینکه در روزهای ابتدایی ماه محرم روزانه هشت هزار زائر از مرز شلمچه به کربلا سفر کردند، افزود: هم اکنون در آستانه اربعین حسینی روزانه 18 تا 19 هزار نفر به کربلا سفر می کنند.
    فرماندار خرمشهر با اشاره به پایین بودن ظرفیت سالن پذیرش زائران برای دریافت مجوز تردد، گفت: این مسئله باعث شده تا در برخی از ساعات به ویژه در زمان اوج حضور زائران در مرز شلمچه با مشکل مواجه شویم و زائران مجبور شوند تا ساعتها در صف انتظار باقی بمانند.
    حسینی از مسئولان کشوری و استانی خواست تا برای توسعه فضای شلمچه در جهت ارائه خدمات بهتر و کاهش زمان ماندگاری در صف دریافت مجوز اقدامات اساسی و مناسبی را انجام دهند.

    تاریخ انتشار:92/9/27 - 10:08