• امروز چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار عراق تغییر مکان دفتر بعثه مقام معظم رهبری در کربلا
     
     
     
     

    تغییر مکان دفتر بعثه مقام معظم رهبری در کربلا

    نامه الکترونیک چاپ

    به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی  شمسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج ،دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری که در حقیقت وظیفه هماهنگی روحانیان، مداحان و مدیران کاروان ها را به عهده دارد و مسائل فرهنگی مرتبط با زائران را نیز پوشش می دهد از هتل دارالسلام که جنب شارع صدره واقع بود به هتل جوهره در خیابان باب القبله امام حسین (ع) تغییر مکان داد.

     

     

    در حال حاضر مسؤولیت نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا به عهده حجت الاسلام والمسلمین رضا اسکندری است که وی افزون بر پشتیبانی از روحانیون کاروان ها، ویژه برنامه هایی را برای بهره مندی ایرانیان در سفر عتبات مدیریت می کند.

    بعثه مقام معظم رهبری در کربلا برای هر یک از کاروانهای اعزامی به اعتاب مقدسه یک روحانی یا مداح که از روحانیون و مداحان منتخب و فاضل هستند انتخاب کرده که وظیفه آنها پاسخگویی به نیازهای احساسی، معرفتی و تاریخی زائران است.

    همچنین برگزاری جلسات مستمر با روحانیون در دستور کار این نمایندگی قرار دارد که در این جلسات تمامی نکات مهم معرفتی، اخلاقی، تاریخی و حتی امنیتی به روحانیون یادآوری می شود.

    سخنرانی عمومی در فضای حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع)، برگزاری دعای کمیل و ندبه، برگزاری جلسات ویژه دانشجویان و دانش آموزان، برگزاری جلسات ویژه زوجین و نیز خانواده های شهدا و جانبازان از دیگر برنامه هایی است که نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی در دستور کار دارد.
    لازم به ذکر است، هتل باب السلام به زودی در طرح توسعه حرم مطهر سیدالشهدا قرار می گیرد و کار تخریب این مکان در روزهای آینده آغاز خواهد شد
    پیش از این نیز نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق و ستاد عملیات شمسا در کربلای معلی به هتل جوهره نقل مکان کرده بودند.

    تاریخ انتشار:93/1/23-11:08