• امروز جمعه 14 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار شمسا گردهمایی بزرگ شیرخوارگان در مصلای تهران
     
     
     
     

    گردهمایی بزرگ شیرخوارگان در مصلای تهران

    نامه الکترونیک چاپ

    به گزارش خبرنگار مهر، داود منافی پور دبیر مجمع جهانی علی اصغر(ع) امروز یکشنبه 6 آذر برنامه های گردهمایی بزرگ شیرخوارگان را تشریح کرد .
    منافی پور هدف قیام امام حسین(ع) را وقایع بعد از نهضت و افشاگریهای ام کلثوم ، حضرت زینب(س) و امام سجاد (ع) دانست و گفت: حرکت اسرای کربلا و افشاگراییها و خطابه آنها از همان ابتدای ورود به مدینه شروع شد و یک جنگ رسانه‎ای علیه دشمن راه انداختند

    تا بتوانند دست جهل و ظلم را رو کنند.
    وی افزود: این تظلم خواهی و تجدید حرکتی که امام باقر(ع) و امام صادق(ع) داشتند در راستای قیام جهانی حضرت حجت است ومبدع آیین شیرخوارگی علی اصغر امام صادق بودند و ما تجدید گر حرکت امام صادق هستیم.
    منافی پور تصریح کرد: این برنامه 9 سال قبل در ایران شروع شد و سال بعد در کربلا و نجف موجی براه انداخت و بتدریج در اکثر محله‏های شیعه نشین دنیا برگزار شد که امسال در بیش از 1500 نقطه ایران و 110 شهر جهان این مراسم برگزار می‏شود.
    دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر اظهارداشت: لباسهایی در بدو ورود به هر شهر و کشور تحویل مادران شیرخورگان داده می‌شود که یک روسری، یک کاور و یک سربند با ذکر یا صاحب الزمان است. در نذرنامه پشت این لباسهای نوزادان نوشته شده یا صاحب الزمان فرزندم را نذر قیام تو می‌کنم او را برای ظهورت نزدیکت برگزین و حفظ کن. این جمله به سه زبان عربی ، انگلیسی و استانبولی تهیه شده که در کاورهای پشت لباس چسبانده می‌شوند.
    وی یادآورشد: پخش زنده تلویزیونی این مراسم را در ایران از شبکه دو و سه داریم و شبکه هدهد عربی آن از کشورهای لبنان و عراق(کربلا) هم این برنامه را پخش مستقیم می‎کند.

     

    یکشنبه90/9/6

    ساعت :16:41