• امروز دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار شمسا دومين نشست هم انديشي مديران شمسا
     
     
     
     

    دومين نشست هم انديشي مديران شمسا

    نامه الکترونیک چاپ

     

    به گزارش شمسا، دومين نشست هم انديشي مديران منطقه پنج شرکت شمسا در کشور شامل استانهاي خراسان رضوي، شمالي، جنوبي و سيستان و بلوچستان با شرکت مديران عامل و روساي هيئت مديره شرکت مرکزي زيارتي استان در محل حج و زيارت خراسان

    رضوي برگزار شد.
    در اين نشست مسعود مجردی مدیر حج و زیارت خراسان رضوی با بیان نکات اداری و اجرائی سفر عتبات عالیات عراق به  اهداف سازمان در راستای خدمت بیشتر به زائرین اشاره كرد.
    وييادآور شد: اميدواريم نتایج حاصله از این نشست ها در آینده به نفع زائران باشد و در کسب رضایت بیشتر آنان موثر واقع شود.
    در ادامه جلسه مدیر عامل شرکت شمسا حسن محمدی نیز هدف از برگزاری این نشست را يافتن راهکارهای جدید و مفید در جهت خدمت به زائران بیان كرد.
    در ادامه جلسه ضمن بیان مسائل و مشکلات اجرایی سفر توسط مدیران عامل و روسای هیئت مدیره شرکت مرکزی استانها عضو منطقه 5 ، پیشنهادات و راهکارهای مناسب ارائه و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.
    گفتني است، بر اساس سياست هاي سازمان حج و زيارت، در خصوص اطلاع رساني و افزايش آگاهي کارگزاران شرکت شمسا که مجري سفر زيارتي عمليات عتبات عاليات عراق است این شرکت اقدام به برگزاري  جلسات منطقه اي در مراکز استانهاي کشور كرده است.

    شنبه 91/2/2

    ساعت : 10:9

    نظرات  

     
    0 #1 محمد جواد مهدی 1391-02-04 11:44
    بسیار اهداف شرکت متعالی است
    به امید خدا همیشه شمسا و مدیریت این مجموعه سربلند و سرافراز باشند
    مباحثه