• امروز جمعه 21 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار شمسا دولت عراق تامین امنیت زائران ایرانی در سامرا را تضمین کرد
     
     
     
     

    دولت عراق تامین امنیت زائران ایرانی در سامرا را تضمین کرد

    نامه الکترونیک چاپ

    مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت به فراهم شدن شرایط حضور مجدد زائران ایرانی در سامرا و زیارت حرمین عسکریین اشاره کرد و گفت: دولت عراق تامین امنیت زائران ایرانی در سامرا را تضمین کرده است.

     

     

    «مسعود اخوان» مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، با بیان اینکه دولت عراق مسئول تامین امنیت جان تمامی زائران از جمله زائران ایرانی است افزود: مسئولان عراقی با برگزاری جلسات مختلف، تضمین کرده اند که امنیت جان زائران ایرانی را تامین کنند.

     

    این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت ادامه داد: بر این اساس، زائران ایرانی در دوره جدید اعزام ها می توانند حرمین شریفین عسکریین در سامرا را زیارت کنند.

    اخوان یادآور شد: دوره جدید اعزام های عتبات عالیات از 24 اسفند ماه جاری آغاز شده و تا 24 اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

    به گفته مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت پیش بینی می شود در ایام تعطیلات نوروز 92، روزانه 5000 زائر ایرانی از طریق مرزهای زمینی و هوایی به عتبات عالیات مشرف شوند.

    اخوان یادآور شد: در دوره جدید 210000 نفر نام نویسی کرده‎اند که افزایش 2.5 برابری اعزام ها را در پی خواهد داشت.

    به گفته وی پیش ثبت نام دوره بعدی عتبات عالیات نیز از اواخر فروردین ماه سال آینده آغاز می شود.

    تاریخ انتشار: 92/1/1 - 9:10