مدیر عامل شرکت شمسا به مناسبت اغاز سال جدید در دیداری صمیمانه در جمع کارکنان شرکت که در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شدخدمت به زائران عتبات عالیات را در قالب شرکت شمسا یک موهبت الهی دانست که خداوند به کارکنان این شرکت عطا کرده است.
سید ابوالحسن رضوی مدیر عامل شرکت مرکزی دفاتر خدمات زیارتی سراسر ایران با اعلام این مطلب افزود : شما کار کنان شرکت شمسا باید همیشه و در همه حال در خدمت زائران کوشا باشید زیرا همکاری و عملکرد شما و در شرکت شمسا رضایت مندی زائران را فراهم خواهد ساخت و قضاوت کننده اصلی زائران عزیز می باشند ، پس باید خدمت صادقانه به زائران را یک حق الناس بدانیم و از آن در هیچ زمانی کوتاهی نکنیم چون جبران آن سخت و محال است .
سید ابوالحسن رضوی در ادامه به بالا رفتن سطح خدمات به صورت کیفی و کمی در حوزه عتبات عالیات در سال 93 اشاره کرد و افزود : با این هدف کار شما کار کنان سخت تر می شود پس باید با برنامه ریزی این هدف مقدس را انجام دهیم که از این رو برای تحقق اهداف و در این راه نیز 5 کمیته تشکیل شده است ،کمیته ساختار و تشکیلات ، گزینش و انتخاب نیروی انسانی – تغذیه و تدارکات، کمیته اسکان و کمیته قرار دادها در راه رسیدن به این اهداف را برای ما آسان تر خواهد کرد .
مدیر عامل شرکت شمسا در ادامه گفت : کار کنان شمسا باید در حوزه های فعالیتی خود نظم ، امانت داری و هماهنگی با سیستم را در اولویت کار های خود قرار دهند تا بتواند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند .
سید ابوالحسن رضوی در ادامه با تشکر از تلاش های کار کنان شرکت شمسا که یک سال پر تلاش را پشت سر گذاشتند بدون هیچ تعطیلی در ایام نوروز در ایران و عراق برای خدمت رسانی به زائران به فعالیت های خود خواهند پرداخت و گفت : در همه حال دانش خود را نسبت به موضوعات اطراف و کار تخصصی تان ارتقا دهید و در زمینه اعتقادی نیر ایمان خود را قوی نمایید تا بتوانید به زائران خدمت شایسته تری نمایید و در تمام امور خود برنامه ریزی داشته باشید در پایان مدیر عامل شرکت شمسا برای همکاران و خانواده های آنان در سال جدید آرزوی سلامتی و طول عمر و توفیق روز افزون برای خدمت رسانی به زائران عتبات از پیشگاه خداوند مسئلت نمود .
تاریخ انتشار:92/12/29-14:01