• امروز جمعه 2 آذر 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار شمسا مدیر عامل شرکت شمسا:مدیران ثابت باید شبانه روزی به زائران خدمت کنند
     
     
     
     

    مدیر عامل شرکت شمسا:مدیران ثابت باید شبانه روزی به زائران خدمت کنند

    نامه الکترونیک چاپ

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت شمسا ، سید ابوالحسن رضوی مدیرعامل محترم شرکت شمسا صبح امروز در  جلسه توجیهی مدیران ثابت  اعزامی از شرکت شمسا به  عتبات عالیات  گفت:  خدمت به زائران عتبات زمان نمی شناسد و باید مدیران ثابت در زمینه خدمت دهی به زائران شبانه روزی تلاش کنند و هیچ گاه مشکلی را بدون راه حل  نگذارند.

    سید ابوالحسن رضوی مدیر  عامل شرکت شمسا در ادامه به تشریح وظایف یک مدیر ثابت در عراق  پرداخت و گفت:مدیران ثابت  در اصل باید پیگیر حقوق زائران باشند و با تهیه گزارشات به موقع مشکلات را کاهش دهند تا زائران با خاطری آسوده به زیارت خود بپردازند . مدیر عامل شمسا در ادامه با بیان اینکه سیستم خدمات دهی در کشور عراق به طور کلی با عربستان متفاوت است گفت:باید مدیران ثابت با مطالعه کامل از شرایط کشور عراق  به دنبال برنامه ریزی در جهت رفع مشکلات باشند و در این راه نیز تجربه و هوشمندی را چاشنی کار قرار دهند

    در ادامه این جلسه نیز آقایان شیبانی  مسئول تدارکات و تغذیه شرکت شمسا –تاجیک مسئول اعزام و روادید شرکت شمسا و جراحی مسئول واحد نظارت و ارزشیابی نکاتی در زمینه حوزه تخصصی خود بیان کردند .

    آقای شیبانی مسئول تدارکات و تغذیه شرکت شمسا با نامناسب ترسیم کردن  وضعیت بهداشتی کشور عراق گفت : مدیران ثابت باید با نظارت  موشکافانه در  هتل های  مورد ماموریت خود به صورت کلی بر وضعیت بهداشتی هم در زمینه  تغذیه و هم اسکان نظارت دقیق داشته باشند  تا زائران بتواند به راحتی سفر خود را به پایان برسانند . مسئول تدارکات و تغذیه شرکت شمسا با مهم برشمردن وظایف یک مدیر ثابت در زمینه افزایش  رضایت مندی زائران در زمینه بهداشت و تغذیه گفت : توصیه می شود تا مدیران ثابت هتل ها قبل از ورود و خروج کاروان ها در هتل ها مستقر شوند و بر نحوه خدمات رسانی به زائران نظارت حساس و دقیق داشته باشند . در ادامه آقای تاجیک مسئول اعزام و روادید شرکت شمسا با حساس خواندن این دوره از اعزام ها گفت : با توجه به نزدیک شدن به ماه های رجب و شعبان و افزایش زائران  شما گروه های نخبه ای هستید که از میان خیلی از گزینه ها انتخاب شده اید پس باید خود را آماده یک استقبال پرشور  از زائرین کنید و در زمینه گزارش دهی نیز به ستاد ها ی عملیات شرکت شمسا  فعال تر عمل کنید. در ادامه آقای جراحی مسئول  نظارت و ارزشیابی شرکت شمسا  نیز به بیان نکات امنیتی لازم  در ایران و هم عراق  پرداخت و گفت : در  هیچ لحظه ای نباید امنیت  را در کاروان ها فراموش کنید و در  این زمینه هیچ گونه بخششی وجود ندارد  و با ارائه گزارش های به موقع به دنبال حل سریع مشکلات زائران باشید  .

    تاریخ انتشار:93/2/3-16:52