به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت شمسا ، سید ابوالحسن رضوی مدیرعامل محترم شرکت شمسا صبح امروز در جلسه توجیهی مدیران ثابت اعزامی از شرکت شمسا به عتبات عالیات گفت: خدمت به زائران عتبات زمان نمی شناسد و باید مدیران ثابت در زمینه خدمت دهی به زائران شبانه روزی تلاش کنند و هیچ گاه مشکلی را بدون راه حل نگذارند.
سید ابوالحسن رضوی مدیر عامل شرکت شمسا در ادامه به تشریح وظایف یک مدیر ثابت در عراق پرداخت و گفت:مدیران ثابت در اصل باید پیگیر حقوق زائران باشند و با تهیه گزارشات به موقع مشکلات را کاهش دهند تا زائران با خاطری آسوده به زیارت خود بپردازند . مدیر عامل شمسا در ادامه با بیان اینکه سیستم خدمات دهی در کشور عراق به طور کلی با عربستان متفاوت است گفت:باید مدیران ثابت با مطالعه کامل از شرایط کشور عراق به دنبال برنامه ریزی در جهت رفع مشکلات باشند و در این راه نیز تجربه و هوشمندی را چاشنی کار قرار دهند
در ادامه این جلسه نیز آقایان شیبانی مسئول تدارکات و تغذیه شرکت شمسا –تاجیک مسئول اعزام و روادید شرکت شمسا و جراحی مسئول واحد نظارت و ارزشیابی نکاتی در زمینه حوزه تخصصی خود بیان کردند .
آقای شیبانی مسئول تدارکات و تغذیه شرکت شمسا با نامناسب ترسیم کردن وضعیت بهداشتی کشور عراق گفت : مدیران ثابت باید با نظارت موشکافانه در هتل های مورد ماموریت خود به صورت کلی بر وضعیت بهداشتی هم در زمینه تغذیه و هم اسکان نظارت دقیق داشته باشند تا زائران بتواند به راحتی سفر خود را به پایان برسانند . مسئول تدارکات و تغذیه شرکت شمسا با مهم برشمردن وظایف یک مدیر ثابت در زمینه افزایش رضایت مندی زائران در زمینه بهداشت و تغذیه گفت : توصیه می شود تا مدیران ثابت هتل ها قبل از ورود و خروج کاروان ها در هتل ها مستقر شوند و بر نحوه خدمات رسانی به زائران نظارت حساس و دقیق داشته باشند . در ادامه آقای تاجیک مسئول اعزام و روادید شرکت شمسا با حساس خواندن این دوره از اعزام ها گفت : با توجه به نزدیک شدن به ماه های رجب و شعبان و افزایش زائران شما گروه های نخبه ای هستید که از میان خیلی از گزینه ها انتخاب شده اید پس باید خود را آماده یک استقبال پرشور از زائرین کنید و در زمینه گزارش دهی نیز به ستاد ها ی عملیات شرکت شمسا فعال تر عمل کنید. در ادامه آقای جراحی مسئول نظارت و ارزشیابی شرکت شمسا نیز به بیان نکات امنیتی لازم در ایران و هم عراق پرداخت و گفت : در هیچ لحظه ای نباید امنیت را در کاروان ها فراموش کنید و در این زمینه هیچ گونه بخششی وجود ندارد و با ارائه گزارش های به موقع به دنبال حل سریع مشکلات زائران باشید .
تاریخ انتشار:93/2/3-16:52