• امروز پنجشنبه 30 فروردين 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار سوریه اعزام زائران ايراني به سوريه همچنان ادامه دارد
     
     
     
     

    اعزام زائران ايراني به سوريه همچنان ادامه دارد

    نامه الکترونیک چاپ

    مديركل امور عتبات عالیات  سازمان حج و زيارت گفت:‌ روند اعزام زائران به سوريه بدون تغيير دنبال مي‌شود؛‌ ولي تمام توصيه‌هاي امنيتي لازم به كاروان‌ها شده است.
    حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي شهسواري ، درباره‌ي روند اعزام زائران ايراني به سوريه با توجه به تحولات داخلي اين كشور و همچنين اعمال تحريم‌هاي پروازي براي سوريه توسط كشورهاي عضو اتحاديه‌ي عرب‌، اظهار كرد:‌ اين تحريم‌ها از سوي اتحاديه‌ي عرب اتفاق افتاده است و به ما مربوط نمي‌شود. طبق قاعده نيز ما چنين برخوردي نمي‌كنيم.
    وي ادامه داد:‌ ما هيچ مشكلي در پروازهاي سوريه نداريم و سفرها طبق روال عادي انجام مي‌شود‌؛ ولي توصيه‌هاي امنيتي به مديران كاروان‌ها شده است.
    شهسواري گفت: ‌ما ساعت‌هاي رفت‌وآمد در مرز زميني سوريه را به كاروان‌ها اعلام كرده‌ايم و برنامه‌ي سفر كاروان‌هاي زير نظر سازمان حج و زيارت به اين كشور طوري تنظيم شده است كه متناسب با روزهاي خاص، مانند جمعه‌ها و زمان‌هاي نامناسب شبانه‌روز نباشد تا مشكلي پيش نيايد.
    او افزود: اعزام زائران به سوريه خيلي كم نشده است و روند آن به‌طور عادي ادامه دارد. ما هم تا كنون گزارشي منفي از شرايط زائران ايراني در اين كشور دريافت نكرده‌ايم.

    پنچشنبه 90/9/10

    ساعت :9:00