• امروز شنبه 1 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار سوریه حمله به زائران در مرز سوریه و لبنان
     
     
     
     

    حمله به زائران در مرز سوریه و لبنان

    نامه الکترونیک چاپ

    به گزارش شمسا به نقل از پرس‌تی‌وی،يک منبع موثق سوري خبر داد؛ در تيراندازي امروز به اتوبوس لبناني حامل زائران عتبات عاليات، هفت نفر کشته و 21 نفر ديگر زخمي شدند اين منبع که خواست نامش فاش نشود افزود: شش شهروند سوري و يک شهروند لبناني در اين حادثه کشته شدند ؛ همچنين در ميان زخمي شدگان شماري از افراد ارتش سوريه ديده مي شود.
    به گفته اين منبع، به محض ورود اتوبوس لبناني به پايانه مرزي «جوسيه» در استان حمص، افراد ناشناس به طرف اتوبوس تيراندازي کردند.
    تكذيب حمله به اتوبوس زائران ايراني در سوريه
    مديركل امور عتبات عالیات سازمان حج و زيارت خبر حمله‌ي مسلحانه به اتوبوس زائران ايراني در سوريه را تكذيب كرد و گفت: اين اتوبوس به لبناني‌ها متعلق بود و در آن هيچ ايراني‌اي نبوده است.
    حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي شهسواري كه پس از انتشار خبري در برخي خبرگزاري‌ها مبني بر هدف قرار داده شدن يك دستگاه اتوبوس حامل زائران ايراني در مرز سوريه و لبنان گفته بود، چنين خبري را شنيده است؛ ولي از جزييات بيشتر آن اطلاعي ندارد.
    وي افزود: پس از پي‌گيري‌ها در تماس دوباره با ايسنا اعلام كرد: اين خبر صحت نداشته و اتوبوس حامل لبناني‌ها در سوريه مورد هدف افراد مسلح قرار گرفته و در اين اتوبوس، هيچ ايراني‌اي حضور نداشته است.
    به گزارش ايسنا، پليس مهاجرت و گذرنامه‌ي ناجا از بهمن‌ماه سال گذشته سفر زميني به سوريه را متوقف كرده است و در حال حاضر سفر به اين كشور فقط از راه هوايي انجام مي‌شود.

    یکشنبه 91/1/20

    ساعت : 9:21