• امروز جمعه 31 فروردين 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار سوریه ۶ کشته و ۳۸ مجروح بر اثر واژگونی اتوبوس زائران ایرانی در سوریه
     
     
     
     

    ۶ کشته و ۳۸ مجروح بر اثر واژگونی اتوبوس زائران ایرانی در سوریه

    نامه الکترونیک چاپ

    بر اثر واژگون شدن اتوبوس هموطنان زائر در سوریه شش نفر جان خود را از دست دادند و ۳۸ تن زخمی شدند.
    مسعود اخوان مسئول نمایندگی سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه این خبر را در گفتگوی تلفنی با واحد مرکزی خبر اعلام کرد و افزود: این اتوبوس حامل گروهی از زائران هموطن از شهر سیرجان و بندر عباس بود که ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح به وقت محلی، پس از خروج از شهر حلب در شمال سوریه بر اثر لغزندگی جاده ناشی از بارندگی واژگون شد.
    اخوان افزود: این حادثه در بیست کیلومتری شهر حلب به وقوع پیوست و مصدومان به بیمارستان های جامع و الرازی این شهر انتقال داده شدند که حال دو تن از آنان وخیم اعلام شده است.
    اخوان همچنین با اشاره به اینکه این گروه از زوار زیر نظر سازمان حج و زیارت به سوریه سفر نکردند، افزود: اتوبوس واژگون شده به همراه سه اتوبوس دیگر برای زیارت بقاع متبرکه اهل بیت‌(ع) به سوریه سفر کرده و قرار بود این کاروان پس از اقامت چند روزه در دمشق، برای تشرف زیارت مراقد مطهر ائمه اطهار(ع) راهی عراق شود.
    همچنین هیاتی از پزشکان که زیر نظر نمایندگی سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه فعالیت می‌کند برای رسیدگی به روند درمان مجروحان عازم بیمارستان‌های حلب شد.

    منبع: خبرگزاری خیمه

    .