• امروز شنبه 8 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار شمسا نوبت دهي كاروان ها در مرز از طريق سايت شركت شمسا
     
     
     
     

    نوبت دهي كاروان ها در مرز از طريق سايت شركت شمسا

    نامه الکترونیک چاپ

    از تاريخ 1390/04/03 نوبت دهي كاروان هاي زيارتي عتبات عاليات از طريق سامانه تفويج در سايت شركت شمسا صورت خواهد گرفت.
    كارگزاران زيارتي از اين پس مي تواند با مراجعه به اين سامانه در فاصله 72 ساعت تا 24 ساعت مانده به روز اعزام كاروان خود، نسبت به اخذ نوبت و زمان حضور در مرز اقدام نمايند.
    اين طرح در راستاي كاهش زمان انتظار كاروان ها در مرز، جلوگيري از تعجيل كاروان ها در حركت از مبادي خروجي و ورودي، ضابطه مندسازي رسيدگي به امور كاروان ها در مرز و تأمين رضايتمندي كارگزاران و زايرين عتبات عاليات به صورت آزمايشي اجرايي شده است.
    كارگزاران و مديران مي توانند نظرات و پيشنهادات خود درباره اين سامانه را به رايانامه واحد انفورماتيك شركت شمسا ( این نشانی پست الکترونیک دربرابر spambot ها و هرزنامه ها محافظت می شود. برای مشاهده آن شما نیازمند فعال بودن جاواسکریپت هستید ) ارسال نمايند.
    تا كنون نوبت دهي كاروان ها براساس زمان حضور كاروان در مرز صورت مي گرفت كه باعث بروز مشكلات زيادي براي كاروان هاي زيارتي مي شد.

    سامانه تفويج

    راهنماي سامانه نوبت دهي كاروان هاي عتبات عاليات حجم فایل: 1.07 MB | دریافت ها: 20346

    نظرات  

     
    0 #1 محمدرضاابراهيميان 1390-04-02 06:37
    سلام.بسيارطرح عالي وخوبي است .انشاالله مطمئن باشيديكي ازموفق ترين طرح ها مي باشد.من مدير راهنما هستم ازاستان مبدا كه حركت ميكنيم بايدباعجله خودمان را به مرز رسانده تانوبت بزنيم 24ساعت زائرتو اتوبوس درست نميتونست يك استراحت حتي نهار وشام را درداخل اتوبوس درحال حركت صرف مي كنند.وقتي نوبت زده باشيم .ديگربا خيالي راحت بموقع استراحت كرده وعجله اي هم نيست.
    مباحثه